Bullbak!

Jaha då va man igen med bullbakning=) Dom som kommer i morgon ska väl inte behöva svälta le hur *Skrattar*
har stått och bakat nu ett bra tag nu väntas bara gräddningen.. Dom jäser så fint under handukarna... Idag har jag äntligen tvättat upp alla kläder påslakan lakan mm Såå skönt när man kommer in i badrummet och det är tomt i korgen=). Annas har dagen bara gott åt att fixa saker här hemma storstädat har jag oxå hunnit med.. Visst är jag duktig.. Barnen har haft kompisar här som har busat och sprungit runt medans jag städade... skönt med lite liv och rörelse ibland.. Hmm satt och lästa min metroblogg  om hur störda människor blir av att man skriver fel saker hela tiden
(fel för dom).. Men varför får man inte skriva sina tankar och hur det är i mitt liv.. det förstår jag inte men jag orkar inte bry mig vad andra tycker. Jag skriver det jag känner för och om folk har invändningar om det då kan dom hålla dom för sig själva.. jGa skriver det som händer  i mitt och barnens liv inget annat... men man får inte skriva om sona ex lr vad exen gör mot en utan det ska tystast ner och aldrig mera komma på tal .. Hmm ja det finns fan folk till allt... Men men Nu ska jag väl fortsätta min bakning=) Önskar alla en toppen kväll!
Hehe bullbak =)



Dom här kommentarerna fick jag på min metroblogg!

Kommentarer

Men lilla du, finns för det första inget som heter eftdrin!!! (och försök inte inbilla mej eller andra det)för det andra så alla former av piller för att gå ner i vikt är olämpliga!!

Tro mej, jag har försökt föra ett normalt samtal med dig och det är omöjligt då du inte kan ta åt dig av kritik. Så därför finns det ingen anledning att berätta vem jag är och dels för folk i min och din omgivning!
Även om jag väljer att vara anonym så står jag för vad jag och flera med mej tycker. Ta tag i ditt liv, väx upp och lär dej att ta råd!

Skrivet 2009-12-11 kl 16:27
Buhu...det är tydligen alltid mest synd om dej! Blir så trött, att du bara orkar! Till att börja med så blir saker och ting till vad man gör det till. Om man nu är trött på bråk, sluta bråka och gör något åt det istället som t ex flytta från din nuvarande kille som du tydligen bråkar med hela tiden, sluta tjata om och med dina barns pappor, så kanske dom inte har något att bråka med dej om. Är helt övertygad om att det är dej dom inte vill ha med att göra inte sina barn!!! Att du sen låter dina barn behöva leva i det är ju bara fel!! Sen att du ens tänkte tanken att skaffa ett barn till med en tredje kille som det oxå bara är bråk och tjafs med får ju en att tänka att du inte har allt för mycket innanför pannloben!
sen förstår jag att du orkar hålla igång hela dagarna med städning och allt annat skit om du nu käkar efedrin och vad jag vet så är väll det ganska så olagligt och ungefär samma effekter som på amfetamin. Skärp dej och ta tag i ditt liv ist för att bara klaga över det!
Du är nog inte intresserad av att höra sanningen men nu har jag iaf sagt vad jag och många andra tycker!
Skrivet 2009-12-10 kl 20:09


deadangel86 svarade 11 december 2009 klockan 10:51:
Varför läsa min blogg om du inte vågar stå för den du är!!!!!! Eftdrin hahaha asså du är det skulle inte tro det va! Det är som efedrin men den lagliga så olagligt/olämpligt nä

Kommentarer
Postat av: Mange

hörru, har du bakat bullar utan att bjuda in mig på en fika med nybakta bullar och kall mjölk?

jaja, det får gå för denna gången.. :P

2009-12-14 @ 16:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0