Dagen

Hmm ja vad ska man börja med? har städat mäst hela dagen medans fröken varit ute och busat med grann kompisarna.Det är så kul att se dom leka=) efter som alla leker med alla och ingen lämnas utanför=) Har käkat pizza med grannen kul med lite sällskap istället för att sitta själv och bara tråka=) Nu av njuter jag en Cider och bara tar det lungt när barnen somnat=) Ska väl bli lite tidgare idag hoppas jag . jag hoppas jag får sova i natt och inte bara ligga vaken,,, I morgon är det två år sedan Izac föddes.. min lilla kämpe. jag kan inte fatta han han blir två.. Hur kan tiden gå så fort=) men men nu ska jag iaf bara ta det lugnt och njuta av tystnaden=)
kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Mange

Ja, tiden går fortare än vad man tror..

grattis till honom i förskott.

2009-12-28 @ 22:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0