Dec 21

Fy tusan nu är det inte långt till Jul hela tre dagar.. Tanken skrämmer mig lite faktist...
Men men.. Idag har vi varigt och åkt pulka. Det va lite läskigt i början men se va det inga problem..Sittande i pulkan påväg till backen=) Påväg upptill backen=)Vi åkte ett tag sen blev Izac lite trött så då va det ingen ide att stanna kvar i backen. gjorde en hjälpande insatts idag iaf. En kille på 10 kanske ramlade rakt ner i backen med ansiktet och slog i sig ganska kraftigt Näsan blödde och han hade bitit sig i underläppen. Snabbt som jag slltid ä'r när det gäller barn så sprang jag till killen för att se hur han mådde. Jag betättade för honom att lägga sin hanske mot läppen så att den skulle sluta blöda och vips efter ett tag va han i backen igen.. Då kände jag mig iaf lite dukitg. men när det gäller barn och Äldre så är jag väldig snabb framme och fråga hur det är!

Men men.

När vi va på väg hem så lovade jag barnen fika och dum som man är lovar man dom bullar. När jag sen kom hem och märkte att det inte fanns några hemma så va det bara att ställa sig och baka bullar=) Fick hjälp alla alla barnen som var här till och med lilla Izac va med och bakade...hela bunten Här har vi alla bullar innan handuken lades på dom=) I väntan på det så stod man och lagade mat samtidigt. Idag blev det  Kyckling gryta med ris.. Och till och med mina små älsklingar åt maten=) Härligt härligt
Medans vi satt och åt fick jag springa mellan Matbordet och Ugnen hehe lite mortion skadar juh inte lr hur=) Men när bullarna va klara så gick jag över med en påse till granbarnen efter som dom hade hjälpt till och baka.  allt som allt blev det 79 bullar =) Inte fy skam inte=) Nu har jag iaf bullar i frysen igen så närta gång jag lovar barnen fika så finns det=)
Klara bullar

Efter att ha lagt barnen satte jag igen och städa ur ugnen som jag iaf tyckte såg för jävlig ut.. Men inte nu nu är den skinande ren=) med medans jag stod och gjorde det så kom köparna till bilen och man kände dig väl inte så snygg när man stod där och städade den. Men som jag alltid är så bad jag om ursäkt för hur stark det luktade i köket=) Men NU ÄR ÄNTLIGEN BILEN SÅLD=) Hehe härligt härligt=) Nä nu ska jag ta med f*n ta mig en välförtjärnad cigg och sen ett härligt bad=) Låter inte alls fel inte....

Detta va allt för mig dag=) Önskar alla mina läsare en toppen kväll=)

Kommentarer
Postat av: Mange

ja, du har verkligen hunnit med en hel del idag..

när kommer du med bullar till mig då?

2009-12-21 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0