Dagen

Idag har man varit duktig igen=)
Städat och lite sånt idag ganska skönt att få något gjort istället för att se andra slita arslet av dig.. Jag är inte riktigt sån utan ser jag att det behövs göras något så hjälper jag gärna till=) Idag har vi haft trevligt besök av Katta =) Nu i kväll va något extra att få höra deras skratt eka i väggarna och att det nästan sitter kvar i väggarna även fast dom ligger och sover... Deras skratt får vem som helst att skratta . Man ser så tydligt på dom att dom mår bra. Dom njuter verkligen av att bara få vara barn.. Precis som jag vill att dom ska vara.. Blev så glad av att höra Mickis och Katta säga att dom tycker mina barn är så väluppfostrade.♥ Det fick mig att växa ännu mera och för första gången man vågar och då merar jag våga ta till sig de.=) kan verkligen inte klaga på dagen den har varit helt underbar med god mat och gott sällskap.. Kan det bli bättre *Nä* Tror inte det=) 

Trackback
RSS 2.0