Fredagen! Suck

tycker det är så synd att man missar allt med Nemi och Lenore efter som det  bara blir bråk om jag skulle komma eller följt med! Men jag fick iaf se bilderna på dom och det får man väl tacka för iaf... Alltid något!!! Söta lilla Tomtegumman Nemi 
Här har vi den lilla tomta gumman Nemi sittande utabnför dagis efter att ha varit arg som ett bi=)

Hehe här har vi fröken peppakaks gumman Lenore 
Och så klart lilla Lenore som papparkaks gumman med nappen i munnen efter en lång dag på dagis=)

Tack för dom här bilderna på dom=)

Kommentarer
Postat av: Lizzie =)

Åh vad snö ni fått alltså :D

Gud vad mysigt :D.

Hoppas allt är bra med dej gumman <3

2009-12-16 @ 17:41:30
URL: http://chibi84.blogg.se/
Postat av: madde

Ja visst har vi fått det... Nu har vi massa is och snö istället=) Joda det är bara fint fint...=) Kramar

2009-12-16 @ 18:38:52
Postat av: Anonym

Kan finnas en anledning varför allt är som det är. Kanske så att allt måste lösa sig mellan B & A innan du kan komma med i bilden.

2009-12-22 @ 11:04:20
Postat av: Svar från mig!

Hmm kanske dom sjulle gjort för länge sen! Iaf för barnens skull!!! Jag anser att barn är dom som är viktigaste här oi denna fåga men ingen av dom har stake nog att lösa någon ting!!!!!!!

2009-12-22 @ 11:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0