Helgen!

Nu har hela helgen gott utan att jag skrivit något! Det har hänt ganska mycket. vi kan börja med Fredagen, FörstGrattis gummankramade jag om lilla födelsedagsbarnet som fylde hela 2 år=)
 fredag kväll/natt spenderade jag tillsammans med Mickis tofflan katta robin med flera.. Hade hen het otroligt rolig kväll.. Känndes så skönt att få hitta på något och verkligen inte tänka på något annat=) Barnen va henna och sov ganska gott i sina sängar.. Hmm på dagen hade jag haft en liten despyd med en Fd kompis som tagit saker på fel sätt men som alltid när man säger något. Men inget jag orkade bry mig om men hon hade gott till min granne och beklaga sig hehe... Men men kvällen kom och tofflan kom och hämtade mig så jag kunde åka till dom.. men med mycket gott sällskap och massa skratt så kommer jag att minna den där kvällen med tjejerna=)  Tack mina Änglar för en underbar kväll som jag sent kommer att glömma ♥
.=)=)=)igen

Lördagen
Vaknade man väl inte alls för pigg måste jag säga Lite små bakis va man väl alltid hehe trodde jag iaf
vaknade av att Milo kom och pussade mig godmorgon. Vem smälter inte när en hund kommer och säger god morgon till en? Det gjorde jag iaf=) Men jag somnade om och vaknade av att hundarna ville gå ut. Tofflan gick ut med hundarna och jag passade på att ut och röka=) Hehe efter Tofflan kommit in så såg han inte allt för pigg ut han heller. Men det bästa av allt jag fick mitt kaffe på morgonen (Yes min morgon va räddad) hehe fast magen ville inte riktig vara med utan den protisterade lite..  Men sen kom Mickis som absolut inte mådde bra. Tyckte så synd om henne när honstod i köket och bara säg ner död ut än levande... Men iaf vid två så skjutsade  Mickis och Tofflan hem mig.. Efter som vi skulle ha kalas för Lilla Lenore. Kommer innan för dörren och ser att deras farmor redan hade kommit och dom som inte skulle komma förens vid 3. men men Det va bara gå in och se pigg ut. Iaf jag ställde mig och gjorde en tårta meddans jag hade två barn som klättrade på mig.. Ett varmt välkommnande kallas det.. Det va Izac och Lenore som oxå ville vara med och göra tårtan... Barnen fick lite pepparkakor och det skulle jag inte ha gjort utan utan att tänka på det så tog jag bort smulorna fom blev kvar på fingrarna och fick tydlligen det i munnen. Som resulterade i en allergiskreaktion .. Men som tur va hade jag tabletter hemma så jag slapp åka till sjukhuset iaf... Men sen satte vi oss och fikade med Deras framor Farfar och Conny.. trevligt va det iaf...=) men va det så klart prisentöppning och barnen va helt till sig alla satt på sad och väntade på att Lenore skulle öppna så dom oxå fick se vad det va i paketerna! Lenore fickEn ny dockvagn och sen två dockor av Framor och Conny och av farfar fick hon ett urgulligt litet lejon=).. En het underbar dag för fröken.. Det var absolut inga problem att lägga barnen sen iaf=)

Söndagen

Nu strå julgranen där den ska stå=) Lyser så fint.. Fast det är konstigt fast jag har pysslat med Felicia idag och vi har satt upp Julgranen känner jag fortfarande ingen julstämmning. Men det kanske kommer. Vi får hoppas det.. Som sakt vi har pysslat med fröken idag efter Nemi och Lenore åkt hem till sin mamma/Mormor etc. Med det va så mysigt att pyssla med henne efter som hon förstod direkt hur man skulle göra med Apelsinen och Nejlikorna Så nu lucktar det Apelsin/Nejlikor i hela lägenheten..=) Mys mys... Ja det kanske är dax att såva nu men kände att jag behövde skriva lite nu när min blogg äntligen är färdig. Jag vet inte hur länge vi har suttit med Min Blogg.. men nu är jag iaf Njöd=)  Får se vad dagen kommer att bjuda på men just nu har jag ganska svårt att sova efter allt kaffe jag har drukigt. men ska iaf försöka sova lite innan mina monster vaknar i morgon=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0