Min älskade son



Idag va det två år sedan jag fick hålla dig för första gången i min famn den lilla person som lagat i min mage och sparkat. . Att bara få se hur liten och nätt du va är helt obeskrivig räddslan att du skulle gå sönder när jag tog på dig är det som skrämde mig mäst.. Idag två år senare är du en stor och stark kille som får alla att smälta.. Mamma är så stolt över att just du kom i mitt liv. Är så stolt att vara din och Felicias mamma.. För två år sedan va du inte lika stark som du är nu... Du har din astma du har dina fel men en kämpe är du min lilla hjärte gosse. För två år sen trodde jag aldrig att jag skulle få ta hem dig. Många nätter man satt och grät av alla framsteg du gjorde. Se på dig idag Idag är du mammas stora kille...

Ett stort grattis min älskade son på 2-års dagen Önskar mamma och syster



För  två år sedan kom ett litet mirakel till världen

Min lilla Izac,

Redan från första stund fick han visa vilken kämpe han är

Endast 1436 gram och 40 cm lång,  Fast du gick ner till 1100.Där började din kamp. en liten ängel

Vi fick tillbringa vår första tid på sjukhuset, en tid som var jobbig och svår

Men varje gång jag tittade i dina djup blå ögon så blev jag stark

Du gav mig den styrkan att komma igenom allt under dom första 3 månaderna på sjukhuset. När vi kom hem så blev det många sömnläsa och vakande nätter.

 

Nu har ett helt år kommit men trotts din ringa ålder så har du varit med om mer än vad någon annan kommer att vara med om under ett levnadsår. Du har sett din mormor skrika till din mamma, du har set hur hon slänger ut mig ur det hem som vi har bott i. Och nu när din dag har kommit så måste vi tillbringa den på flykt. Men du ska veta att du och din syster är dom enda här i världen som jag verkligen älskar och gör allt för.

Jag ska ge er det liv som ni förtjänar, ett liv med lycka, ett liv med skratt.

 

Jag älskar dig min Kämpe, Grattis på två Års Dagen Izac.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0