min födelsedag=)

=)innan jag bar mig av till nyköpingMin födelsedag kunde inte ha varit mysigare. På morgonen när man vaknade fick man massa pussar och kramar av familjen och barnen sprang och sa Grattis hela tiden=) man blir så glad. Med dagen hade sina tårar med. Att ens egna kött och blod inte kunde ringa och säga grattis utan skrev på Fb i stället gjorde mig ganska ledsen. Men iofs är jag ganska van men ändå det betyder juh med om ens bröder lr mamma hade ringt istället... men men På förmiddagen gick jag och grannen ner till bolaget.. hehe andra lr tredje gången i mitt liv.. visst är man alkis då.. Nja skulle inte tro det va... men men På torget står våra roliga grannar och slänger glåp ord efter en men orka bry sig om dom jag gick bara förbi och skrattade. Efter jag hade varit på bolaget så kom Håkan (Barnens farfar) och firade mig. Vi fikade lite i all enkelhet. Fick en fin blomma av honom. Han sa det det är inte mycket med det är iaf någonting. jo för mig va det mycket jag blev jätte glad av att få en blomma. Det är juh tanken som räknas lr hur. sen satte jag mig och spelade lite Gh med familjen. klockan tickade iväg och det va dax att göra i ordningsig. MM fick god mat innan vi åkte kyckling, pommes och sås.. Gott va det=) Sen bar det av till nyköping. Klantig som ja va glömde jag mina cider i bilen. men det fixade sig ändå sen gick jag upp till Mickis och Tofflan som såg lite slitna ut hehe efter gårdagens festande hehehe Ganska roligt när man kommer hem till Mickis och tofflan får man sig en rejäl utskällning av hundarna. Men kan inte mera än att bara skratta åt det... hehe Iaf kvällen slutade helt underbart med god sällskap och bara en mys kväll...


Idag:
kom hem efter en mysig kväll. Så försökte jag smyga in innan för dörren bara för att inte fröken som var vaken skulle höra mig. Men så råkade jag nysa och då hörde hon att jag var hemma hehe här gick det inte att smyga inte hehe. Ner springande kommer två stycken :) Varmt välkommnande är aldrig fel. Som sakt inge fel på dom här dagarna=)=) Nu ska jag fortsätta hära=)


Klart mina älsklingar  måste vara med=)Mina älsklignar när jag kommit hem=)
ha det guld alla//Madde


Kommentarer
Postat av: Mickis!

Hörru du! Vadå utskällning av HUNDARNA?? Hunden menar du väl :D Den store skiten säger inte mycket han! Haha! Fjanten :D

2009-12-13 @ 20:49:04
Postat av: madde

hehe jo jag menade det =) hehehe kramar

2009-12-14 @ 11:05:00
Postat av: Mange

det lät ju som en helt underbar kväll..

men det jag föll för var ju välkomnandet du fick när du kom hem.



påminner lite om när jag mötte upp lillan idag innan luciafirandet.

hon kom springandes med armarna utsträcka rakt ut från sidan och bara ropa pappa pappa pappa..

då smälter man.

2009-12-14 @ 16:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0