Mys dag i snön!

Ute i skogen=)Morgonen fick vi en härlig sovmorgon barnen vaknade inte förens vid halv 11 snacka om att man kliar sig i huvudet att klockan va så pass sent... Men jag klagar inte på sovmorgonen.. Tror det va ganska skönt för barnen oxå att få sova ut och vakna pigga och utvilade=).. Efter frukosten så gjorde vi i ordning oss med full utrustning med långklasonger och varma kläder sen bar det av ut i skogen med barnen. tycket det är så vackert att se stigarna fullda med snö... Izac hade det väldigt roligt när han gick i snön.. Det är andra gången i sitt liv Izac springer i snön hehe förra året kröp han ner med ansiktet i snön hehe Ja vilka minnen man har från dom liven när dom är små♥.. Men iaf Vi gick runt och kollade om vi hittade en fin gran som vi kan ha hemma.. men medans vi var ute hittade vi ingen. Men jakten tog inte slut där vi hade lovat barnen att dom skulle få en gram och då är det bara att hålla det... Inget är värre en att ljuga lr svika ett barn... Efter ett tag vi hade gott ett tag orkade inte Izac fortsätta gå utan han tyckte vi skulle bära honom.. Det va lite läskigt med snö tyckte Izac hehehe...  Men jag kan inte klaga på dagen helt underbart att få vara ute i naturen... =)
Här sitter Izac på huk och oxå ska titta på granen lite närmare... Men det blev inte denna gran hehehe
Izac pulsande i snön.. Full fokus på vad han satte fötterna hehe och han snackade och snackade hela tiden han gick.. Det var juh mycket att titta på juh=)Felicia blev mera facinerad av snön hon försökte göra snöbollar men det gick inte så bra.. Men jag tror att barnen tyckte det va skönt att få komma ut i naturen dom med=)

Sen iaf kom vi hem och käkade lite.. sen blev det badet för dom små och så klaer ljulkalendern med barnen.. Hehe dåda barnen satt klistrade framför tven och väntade på att dom skulle få öppna sina julkalendrar... Hehe Ja jag finner innga ord för mina små liv.. jag älskar dom så fruktansvärt mycket... Men nu ska jag ta mig ett bad sen bara krypa ner i soffan och mysa med någon  bra film kanske=)

Kommentarer
Postat av: Mange

lät ju mysigt..

själv vet jag inte när jag kan göra det med jozie..

2009-12-16 @ 02:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0