Om!

Hmm nu är jag så less på all skit varje gång jag reser mig upp så ska jag alltid rasa ner igen.. varför ska man bara leva som slav och inget annat.. Är jag inte värld något mera än så? massa frågor och inga svar man synar sig själv för att hitta felen hos sig själv..men när det gäller mina barn hittar jag inga fel. Jag försöker att skudda dom mot allt bråk som finns omkring dom. Men ändå är jag vara ett hatobjekt man kan utnyttja och sen bara slänga iväg.. Känner mig inte bättre än så... Massa bråk förstör min vardag bråk med mitt ex min sons pappa mm
Det tar knäcken av en när man bara får höra att jag inte gör något bra.. men folk säger ta inte åt dig .. Men hur lätt är itne det att bara skita i vad dom säger utan bara gå vidare... det finns ett förflutet man inte kan ändra på men jag är inte samma person som jag en gång varit och tacka satan för det!


Felicia och Izac mina guld hjärtan=)
Ni är mina älsklingar och kommer göra allt för att ni ska slippa hamna så som jag har gjort!
mammas älskar er så otroligt mycket


Kommentarer
Postat av: Katta

Hej gumman! Det är förjävligt att en människa ska behöva gå igenom så mycket skit. Du förtjänar så mycket mer! Jag vet att det kommer ordna sig för dig. Fortsätt kämpa så kommer du komma långt. Sköt om dig. Många kramar

2009-12-10 @ 20:22:34
URL: http://metrobloggen.se/biffenbabe
Postat av: Mange

klart att du är bättre än vad du skriver här.

jag fattar inte hur du kan vara så stark som du faktiskt är.

hade jag gått igenom samma saker som du gjort hade ja nog gett upp för längesedan.

du är en otroligt stark människa.

fortsätt bara göra det gör så kommer det lösa sig.

men det är bara vad jag tycker..

2009-12-11 @ 11:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0