Snöööö.. Äntligen säger barnen!


Burr. Nu är det kallt ute. Snön ligger så fint på våra vägar.
 Vägarna ut till Stigtomta va granarna täckta av snö.
personligen tycker jaf det är väldigt vackert med snö men det ligger jug inte kvar. Hade det legat svar som ett fint vinter täcke så hade jag nog inte klagat. Med nu är det juh så att det ligger inte kvar.. utan det blir bara blask av allt.. Hmm dagen har myket flackande runt överallt hit och dit här och där. Men skönt att få komma ut lite i den friska luften Istället för att sitta och tråka=) Har fått ganska mycket gjort idag tvättat som alltid typ men ska man ha rena kläder och ingen smuts i tvättkorgen så är det bara att tvätta.. Annas har dagen bara gott åt med allt man nu skulle göra.. Hehe idag blev det en sen middag efter som att proppen hemma gick åt fanders och det va inte det lättaste att få tag i en 25A sent på eftermiddagen.. Fick springa runt i lägenheten och tända upp ljus för att få lite ljus inne.. Av banens beundran om hur ett litet ljus kan lysa upp så stor del av ett rum.. hehe ibland onskar man att man kunde lösa barns tankar när dom står och deundras av saker=).. Barn är bara för underbara... Men men Det blev middag tillslut iaf. Middagen bestod av Potatis och pannbiff sås och grönskaer. Och av min beundran så år båda barnen en redig portion. Kul att se dom äta.. har länge bråkat om maten när det gäller iaf den äldsta. men efter vi varit hos Mickis och Toffan har det vänt otroligt mycket.. Så underbart att se...
men men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och kanske ta en god cigg=)=) see u all/Madde
En vacker vinter bild 
Här är det vackra vinter vägen jag skrev om

hehe snart kanske jag blir nöjd.. Nu har jag nästan fått min kropp tillbaka=) Lite kvar sen är jag nöjd=)
Nu börjar det hända saker


Kommentarer
Postat av: Mange

Du är fin oavsett..

2009-12-15 @ 13:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0