Sov morgon=)

hmm göra nytta idag kanske.. jag är pigg fast trött jag förstår inte hur det går i hopp rikitgt men men så är liver iaf.. Känns lite tomt här  nu när man inte har mickis och katta i närheten..jag känner mig så firi när jag får vara med vännerna som jag verkligen tycker om... Man är bara sig själv utan att behöva vara någon annan man inte är Avslappnad kallas det..  Idag blir det att ringa runt till många jag hoppas på ett bra svar kanske livet kommer bli lite ljusare måntro.. åh vill börja träna på riktigt nu.  Blir galen av att se hur jag ser ut efter den sisa gravideteten. Efter Izacs förlossning så bliv jag nöjd med hur jag såg ut men jag vet oxå att kommer jag bara igåg med att träna blir jag nöjd igen efter som jag vill inte se ut som jag gör nu.. jag har mina mål.. jag vet att jag har anorexsia nevorosa och har haft det i nästa hela mitt liv. Men till skilland från då och nu så har jag kontroll med allt.. Jag vill bara inte skämmas för hur jag ser ut utan vara stolt över den jag är och just nu är det svårt... Och hör sen**hehe Lille man är inte helt pigg idag=( Hög feber och bara gnällig.. Fröken är som sakt alltid glad idag har hon städat sitt rum helt utan att jag sa någon Otroligt... hehe men hon är änså min lilla prinsessa.. Felicia ville träffa mickis renan när hon slog upp sina små ögon i miorse=) hehe myspotta=) Nä göra lite nytta kanske .. skiver mera i kväll=) Soo Long//maddeFast försöker hålla humöret uppe iaf=)Humor-- Jag hade och mickis hade lite tråkigt hehehe Hehe min och mickis bravader igår.. hehe inte vi som kommer att skämmas att åka så hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0