Fredagen 23/4-2010

Nu va det ett tag sen man skriv.. Börjar bli dålig på att skriva... Mycket som har hänt den senaste tiden.. Mycket positivt måste jag säga=).. För det fösta så börjar man jobba som heltids anställd. Det kunde inte komma lägligare. Det är precis vad jag behöver just nu... ska bli så skönt att få flytta bort från allt skit och bara få börja om.. Livet har sina ljusningar. och just nu lyser solen på mig och ge mig styrka och glädje..

Igår va vi på utväcklingsamtal ang Izac. Man kunde inte bli mer stoltare som mamma när dom berättade hur han är på dagis och vilken personlighet han har. Att han är solstrålen på dagis som hjälper och bara är ständigt glad=)

Härligt att få vara mamma=)
Älskar mina barn över allt annat kan inget annat än att vara stolt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0