Längesen sen sist jag skriv!

Idag har varit en massa tittande efter saker till Cafét inne i stan.

Det fanns massor man bara ville ha till cafét, Men priset är juh inte de billigaste. men det kommer nog bli kanon när allt är klart.

Bara man bjuder på sig själv kommer det att bli bra=)
Fick höra av några vänner att snacket går om min gravidetet
.. Ganska roligt att en person är den som måste berätta för alla. men man märker att snacket går av bara farten. Men synd är att man inte får tala om saker själva utan att hon ska berätta och sen att man hör på omvägar att folk har talat om.. Skrattar ja vissa har inget liv...  men men jag är inte bitter utan jag skrattar bara åt folket.. men men ska mysa med sonen nu ett tag och medans tösen är ute på äventyr hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0