Torsdag och fredag=)

Igår var vi ute och bara hade mysigt tillsammans. Barnen busade och sprang runt som tokar och bara sprang av sig överskottsenergin dom hade=) Fröken lärde lillebror hur man skulle göra för att klättra runt i klätterställningen
I klätterställningen
När man ser dom  tillsammans så ser man hur sammansvättsande dom är av varandra.. Izac lekte titut och bara skrattet när man jagar honom, Han får vem  som helst att skratta, Älskar vädret och det gör en piggare och gladare.
Uppe i klätterställningen
När man är med dom här busungarna glömmer man bort alla problem och låter bara glädjen komma fram..
jag älskar att vara mamma samt  älskar att se dom två växa tillsammans och bara vara glada.. Efter vi varit ute så va det daxs för middag och barnen va så trötta när klockan va 8 så det va inga problem att lägga dom, Sen va det bara ett bad och sen sängen som väntade=)


Långfredagen:
Idag har vi varit ute och gott i  nästan två timmar i stan, är så skönt att bara komma ut i  vårsolen. Man känner energin i kroppen av solen.
Izac beundrade alla bilar som åkte förbi och han pekade på bilarna och sa GASA hehe ja odet gasa får man  höra allt för ofta när det gäller mina barn och min kära sambo..
efter vi gott runt på stan så åkte vi hem.  Izac vaså trött så han somnade på  stybinen=). Medans lille manen sov, så hade jag och Felicia egentid . vi tog oss ett varmt bad och bara satt och myste. sen efter det härliga badet så fixade jag hennes naglar.. Det va så mysigt att få vara med henne och bara göra tjej saker som fixa håret samt naglar =) typiskt tjejigt==)=9
Hon  var så glad över att bara vi hittade på lite saker tillsammans=)  Mor och dotter mys=)
Nä nu ska jag ställa mig och  laga lite middag. Ikväll blir det potatisgratäng och  marinerat kött=)
Sen får vi kvälls gäster=)  Mysssss

Önskar alla en trevlig dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0