21 dagar gammal <3

Det var ett tag sen man skrev här. men man har inte så mke tid just nu när man ska ge tösen mat varannan timme. men jag klagar inte jag älskar känslan att börja få sköta henne mera nu! Tänk vad tiden går fort idag är hon redan  21 dagar gammal och det syns oxå hon börjar få lite mera hull på kroppen. Idag har vi sänkt trycket på ceapen från frya till tre, Idag vägde fröken hela 1110 gram men hon är fortfarande en liten fågelunge hon är bara 37 lång och det är ingenting.. Idag är hon 30 v och har vi tur så kommer vi kanske hem om 5 v. jag läntar så fruktansvärt mkt efter Felicia och Izac.men på tisdag åker jag hem till dom och bara myser i två hela dagar. Fast det känns juh jobbigt att inte vara här oxå men så länge Minella ligger i kuvösen så kan jag inte göra så mkt, Utan det ända jag sköter är Sonden,Blöjbyte tvättning tempning. och så klart att pumpa ut mat.. men för mig är det helt underbart att bara få göra något...

Kommentarer
Postat av: Hanna

21 dagar har verkligen gått fort! Skönt att höra att det går bra för henne! Mysigt att få komma hem och gosa med dom två stora ett par dar, det behöver du! Kram Kram

2010-08-01 @ 23:02:27
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0