24/8-10

  • Ja vad ska man börja! har så mkt att skriva men orkar inte få massa komentarer för att man skriver så därför får man såla ut tankar man kan skriva om! idag har det varit en dag med mkt tankar på allt. Inte nog med att man saknar barnen, så hände det ett dötsfall uppe på avdelningen där Nella ligger. Helt sjukt vad fort det kan gå att förlora någon! Man tänker inte så för ens det händer något som får den tanken att komma. Lider verkligen med föräldrarna. Sänder tusen tankar till familjen som drabbades!  Men att förlora något man precis har fött som hade hela livet framför sig måste vara det svåraste en mamma man vara med om. Men det är just sånt här som får en att börja tänka, fundera på hur man själv är.Finns så mänga människor som tar saker för givet. men i sådanna situationer kommer så börjar man tanske tänka att inte alltid ta saker för givet. För en dag kanske man själv sitter där och förlorart något, en dag kanske det händer en själv och då står man där.. Usch nu ska vi inte tänka så. Jag hoppas verkligen inte att jag skulle forlora ett barn och jag önskar att ingen förälder skulle behöva genom gå det heller!.

    Annas har väl dagen varit bra. Har suttit mkt med Minella och bara myst. Det roligaste är juh att Nella älskar att ligga på bröstet för då ligger hennes syressättning jätte barn men så fort man lägger ner henne i sin säng så går hon ner i syressättning. Hmm knäppis unge=) Idag väger hon iaf 1632g så det går framåt. Nu i kväll har minella på något konstigt sätt har hon gjort illa sitt lilla pekfinger, Sköterskan trodde att hon har legat på den så i morgon får vi reda på om den är en fraktur eller om den bara var till tryckt! Stackars mammas lilla ängel!
    =(
    Nellas skadade finger=(


    Ny badade Minella


    Usch vad jag saknar Felicia och Izac!
    Varje gång jag åker från felicia och Izac eller minella så känns det som ett knivhugg i hjärtat. jag vill bara vara med dom hela tiden. Jag är inte hel förens alla mina barn är hos mig. Jag vill bara att det ska gå framåt med Minella men just nu är syresettningen inte alls bra och jag ger snart upp jag vet inte hur län
    ge jag orkar vara på sjukhuset. Jag vill bara vara med alla mina barn. Jag vet att det finns en som anser att jag sviker mina barn genom att jag är här, Men då vill jag bara säga att om jag hade kunnat klyva mig på två så hade jag gladligen gjort det! så alla barnen fick vara med mig samtidigt. men jag sviker ALDRIG mina barn utan jag finns där fast jag inte är med som för tillfället!. Tro mig det är redan tungt att vara utan mina stora barn men jag kämpar för att alla tre barnen ska ha det så bra som bara möjligt!. Nog om det nu  jag har klagat redan för mkt nu!!!

    Men iaf var juh hemma med Felicia och Izac i helgen och bara myste.. Jag och felicia satt och larvade oss i bilen så då ser man ut så hära=)

    Sådan mor sådan dotter heter det väl ♥           Min kära mor och kärleksparet Tosca och Stitch
     
    Nu blir det och bara sätta sig och låta tankarna rulla fram och tillbaka med en kopp kaffe och en cigg.. Låter inte helt fel i mina öron..

    Juste så här ser det ut vid Nellas plats=)
    Minellas säng och CPAP=)



    Take care/ Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0