28/8-10

ja då har snart denna dag gott. Sitter på rummet med en god kopp kaffe och väntar på att tiden ska gå för att klockan ska bli 22=) Då börjar vi höja maten yttligare och sen kl 2 händer det grejer, Då ska vi börja med vart 4:e timme med maten. Ska bli så skönt att få börja med det. Kanske blir det lite mera sömn då.. men annas har dagen flytigt på. Fröken åt upp all esättning två mål idag iaf och det är ett gott tecken, Jag nöjjer mig med dom små framstegen hon gör. Idag har hon iaf gott upp till 1720g så snart är vi på 2000g=) Annas har det inte hänt så mkt mer än att man dör av uttråkning av detta sjukhus!
Men nästa helg ska jag hem till barnen och mysa med dom.. Det ser jag verkligen fram i mot och troligtvis helgen där på ska mina trollungar få komma hit och mysa med mig, bara jag och barnen. Då är sjukhuset så snäll att betala biljetter till Parken zoo i etuna så vi får vara tillsamman och bara njuta av varandra=) Läntar så förbannats mkt efter dom... 


Dagens bild : Sover gott innan maten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0