30/8-10



Hmm dom senaste dagarna har det varit en jobbg tid. jag har haft lilla minella som inte har varit allt för pigg. Hennes hb har legat på 82 i fredags och igåt hade gott ner till 70 så igåt fick hon sitt blod äntligen..
Annas har väl allt mäst varit en pina inte nog med att man har tandvärk i en j'vla visdomstand och sen oron för lilla tösen. man ser alla åka hem med sina barn och ser hur andra får ha sina barn hos sig, men inte jag utan just nu känns det som månader innan man får komma hem. Folk tror inte det tar på en att vara här, men tro mig det gör det , man är inte samma glada människa som man är hemma, utan här lever man i räddslan och förtvivlan när inget går framåt och man står  och stampar på samma
ställe.. ja det är mkt som går i huvudet juh nu... Mycket kännslor som spelar in och vissa dagar vill man bara lämna att som står en nära för att slippa må dåligt!


Men idag har Minella faktist spräckt 1900 gränsen så nu hoppas jag bara på framgång. vill inget häldre än att komma hem igen
och börja leva normalt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0