Dagen! <3

Idag har jag spenderat tillsammasn med mina underbara barn. Det blev lite shopping till dom små. Syns att barnen växer och att det går fort, Bara titta på Minella Idag väger fröken 1572g och är 42 kort =).. Hmm annas har dagen varit helt underbar, fast jag hade gärnat sluppit allt som har med valet att göra. för att hela stan va det fullt med valskyltar mm och det står mig upp i halsen! När vi kom hem sen så sprang barnen runt och busade som tokar. Ni anar inte hur mkt jag har saknat att höra barnen busa med varandra. Sen blev det middag och sist men inte minns mera bus där alla barnen sprang och jagade mig.. hehe Säger bara det MYS...
Nu ligger Jonathan och Izac och sover medans Felicia och Jimmy sitter i soffan och äter godis. Inte konstigt att barnen var trötta efter allt bus va har haft idag!. Jag skickade väg min mamma och syster på kryssning idag för att dom skulle kunna tänka på någont annat än Snobben och Lusifers död. Men min mamma hade väldigt svårt att släppa allt. men vad gör man inte för nära och kära. Jag tänker på andra och skiter i mig själv efterrsom jag alltid är den som försöker vara den starka länken! Fast det är inte lätt alla gånger men som sakt vad gör man inte för familjen! I morgon ska jag tillbaka till sjukhuset och mysa med Nella.. Idag hade hon iaf legat utan syrgas Så har vi tur nu så kanska vi slipper ha med syrgas hem. För om två veckor är hon i vecka 35 och då kan man få åka hem på tidig hemgång. och det hoppas jag eneligt att vi får göra. Inte bara för mig skull utan för barnen skull så dom får vara med Nella och mysa med henne...

Nä nu ska jag ta och sätta mig ner och mysa med Stitch och Tosca  med en god kopp kaffe


Take Care//madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0