Fredagen den 13 =)

Ja vart ska jag börja. Framsteg framstig och åter framsteg med lilla Nella=) Igår hände det massa nya saker. Igår fick hon lämna värme sängen eftersom hon håller värmen så bra själv=) och inte nog med det så håller vi på att tränar ur andningshjälpen hon har. Så i går låg hon i allt som allt i 6 timmar utan cpapen. Helt otroligt, för två veckor sen va hon jätte dålig och nu så gör hon otroliga framsteg=) Idag har hon badat i ett litet kar på avdelningen hon såg så söt ut när hon låg i vattner helt avslappnat. Hon grät ingenting utan låg med stängda ögon och bara njöt av att få bli tvättad..
vi hade tägning och tvättning och mätning på schemat. Och idag väger vi 1316 gram och är 40 lång så det börjar bli mera bebis nu.. hehe.. Pratade nyss med mina andra trollungar och dom väntar och tjatar på att vi ska komma hem, önskar man kunde säga att man kommer hem i morgon men så är det tyvärr inte, utan nu är allt upp till Nella hur många framsteg hon kan göra utan att få bakslag. Men jag saknar juh Felicia och Izac så mkt. Det är grymt jobbigt att vara ifrån dom..  jag pratar med dom flera gånger om dan bara för att få höra deras röster och att höra att allt går bra. just nu känner ajg mig som en riktig dålig mamma för att jag inte kan vara med dom andra barnen, Men jag vet juh att när vi kommer hem så kommer barnen att få vara tillsammasn med mig hela tiden och tro mig ingen kommer att få ta mina barn någonstans när jag väl är hemma för då släpper jag inte iväg dom hehe... 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0