Grattis min underbara Nella

<3

Min älskade lilla nella Idag är hon hela 1Månad. Känns helt sjukt vad tiden går snabbt. Känns som igår man åkte ner på Akutsnitt. För en månad fick jag höra hennes lilla gny för fösta gången. Det känns så underbart att allt går framåt.
Idag vägen hon 1302 g Och inte nog med att hon blev en månad så har hon namnsdag idag lilla fröken liksom mormor så det har varit lite mys mys idag som lite extre grattis till henne..
som jag skrev tidigare så går det mästa framåt men henne. Läkarna sänkte trycket på cpapen från 4 till tre och hon behöver inte sin syrgas länge utan hon klara sig bara med dom tre cm hon har på cpapen, Inte nog med det så har vi sängt värmesängen från 36 till 35.5 så blir hon för varm nu så tar dom bort själv värmesängen=).. Underbart.. Så snart siktar vi in oss på rum 5 som är nästa kliv innan hemgång=) Jag läntar så otroligt mkt efter att få komma hem till Felicia och Izac så vi äntligen kan vara tillsammasn allihoppa. Att få komma in i vardagen och få känna sig som en familj.. Hela dagarna går man runt och bara väntar på att få prata med barnen.. Fast man kan inte undgå att fälla tårar av saknaden efter dom. Men snart kommer jag kunna ha dom i min famn alla tre och bara få vara mamma... Nä nu ska jag fortsätta vara Mjölkkossa och pumpa ut lite mat till lill fröken=)


Mammas älskade tjej=)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänk att det redan gått en månad! Hur länge tror dom att ni måste vara kvar? Kram

2010-08-12 @ 07:07:40
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: Madde: Svar till Hanna

Ja tänka sog tiden bara fra i väg.. Hmm nja lite osäkert när vi får åka hem men det blir iaf efter v 35 kram

2010-08-13 @ 14:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0