Mycket har hänt!

Hmm Mkt har hänt den senaste tiden mycket tårar och förtvivlan. Ihelgen var nog det som tog priset. Först att fröken inte har varit så pigg och sen att man förlorade sin bästa vän men kunde ha Snobben! Saknaden efter honom och Lusifer är enormt stor och jag förstår inte varför eller vad som hände. Jag har fortfarande inte kunnat acceptera att han är borta. tårarna gick inte och hejda när jag fick beskedet. Jag som hade planerat att han skulle få komma hem igen när vi lämnar sjukhuset men så blev inte fallet utan jag fåe leva utan honom. men som  min äldsta dotter sa "Nu mamma är ragger inte ensam längre utan nu har ragger någon att vara med och busa med uppe i himelen" orden från en fyra åring är otroligt men hon har rätt nu är ragger  inte ensam längre utan han har snobben och Lusifer där oxå...
Jag förstår inte varför jag förstår inte varför någon skulle kunna göra en sådan sak.. tårarna sprutar av saknad efter dom.. Men man ställer sig frågan fortfarande varför!
Vila I frid nu Snobben och Lusifer Jag glömmer er aldrig!


Inte nog med att dom gick bort så har fröken inte varit helt okej, men idag fick vi svaret på varför. Nella behöver mera blod. Hon fick en blodstransfusion för snart en månad sen och du är det dax igen. Idag va  det tvunget att ske vi kunde inte vänta längre på att hon kanske skulle produktsera egna blodplättar. Hon har varit väldigt svajig i saturation oxå så det har varit ganska svårt att träna ut henne från CPAPEN. men det har med blodet att göra för syret transporterar blodet till hjärna och hjärtat så det kanske inte är så konstigt. men hon är juh blek ett lakan nu men snart är hon inte det längre! Härligt härligt..  Annas försöker fröken vidare i dag vägde hon 1480 gram och dom har höjt sondmat4en nu till 32 så mycket går frammåt.. Om nu blodet hjälper henne igen så kanske och då säger jag kanske så blir det hem gång.. Jag längtar som bara den.. Då är det bara barnen som kommer att gälla inget annat. Allt annat får gå åt sidan bara barnen känner att dom betyder något och att dom kan växa som stora syskon! 
Längtar till jag kan lägga ut massa bilder på alla barnen där dom sitter tillsammans och bara är.. Jag kan inte bara mer än att säga att jag är så stolt tre barn mamma till dom. Och det kommer ingen att få förstöra absolut  ingen ska få förstöra min lycka längre.. Jag tänker inte sjunkaså lågt att förstöra för mina barn överhuvudtaget. När mina barn är samlade så kommer det att vara så oxå!


Nella i storebrors kläder från när han låg på Neo=)
Lika söta då som nu=)

Nä tillbaka till verkligheten och gå upp och ge fröken lite mat och sen ringa mina underbara barn=)

take care//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0