6/12-10

Hmm ja! nu sitter man här igen och skriver! Var ett tag sen man skrev. Men det har juh med att man jobbar som en tok och man nästan inte har tid med Så mkt annat! Idag har jag iaf varit hemma med Mini och städat hela j*vla lägenheten! Annas blir inget gjort om man inte gör det själv tyvärr.. Men jag ska inte klaga. Annas ja vart tar tiden vägen nu är vi inne i Decenber och snart julafton.. Hmm hur ska detta gå, Jag har inte ens hunnit planera vad jag ska inhandla, Eller vart vi ska vara etc etc. Det ända jag vet nu är att i morgon måste jag boka kyrkan för Minellas dop.. Smm jag skulle ha gjort för länge sen, Men tiden har inte funnits. Antingen har det varit jobb eller så har det varit något annat Det känns som om tiden inte räcker till längre! Men det är juh så här en vardag ska se ut.. Men det har varit så mkt nu! Allt i från strul till Bvc, till möten hit och dit mm.. Så visst koppen säger juh ifrån till slut men man känner att man lever! Juste lite uppdatering om lill fröken oxå! Minella har gott upp massor i vikt så senast dom var på Bvc med henne vägde hon 4865g och var 56,5 lång! Nu börjar hon bli en riktigt stor tjej=) Med jag bara njuter att det går så bra för henne! Fast Bvc kan juh inte sluta klaga heller. Inget är bra för dom. Men vad ska man göra om man inte har råd att vara hemma med sitt barn? Enligt Bvc så ska man gå på soc för att man ska kunna vara hemma, Men soc det ger inga pengar, Utan då är man bara en börda i svenska folket. OCh så långt tänker jag inte sträcka mig! Jag trivs att jobba och käna pengar och kunna försörja familjen.. Men men Myndigheter är myndigheter och dom kommer jag aldrig att förstå mig på... men men! Annas har det väl inte hänt så mkt utan att barnen går på dagis och trivs som fisken i vattnet opch minella är hos sin dagmamma=) JO juste Min lilla/Stora kille har juh slutat med blöja=) Ig¨r fick han prova att sova utan bjöja och jag tänkte fför mig själv att ja en olycka kanske händer, emn av min förvåning så hade det inte hänt något sånt överhuvudtaget. Utan Izac hade varit jätte duktig=) Jag är en stolt mamma som har en så duktig kille hemma=) Med Felicia kan man inget annat än säga att hon är som hon alltid är En underbar tjej som bara är=) Mammas lilla prinsessa=) Nä om man kanske ska sätta barnen och titta på bollibompa och sen julkalendern och efter det blir det dusch och sen sängen som väntar.. I morgon är det dagis och jobb som väntar=) Önskar alla en toppen kväll=)


Min underbara familj
Bilden på familjen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0