Lördag,Söndag Måndag, Tisdag!

Lördags:
Dagen började väl som den gjorde, Mys med älklingen och sen mysig frukost med barnen.. Sen tog vi ganska lugnt fram tills på kvällen. Då jag och min älskade pojkvän hittade på något, bara vi på tillsammans, Kvällen började med att vi blev hämtade av björns bror och hans sambo:).. Har inte träffat dom på länge så det var riktigt kul att få träffa som och sen få se en bebismage,, Mys på hög nivå att se andra gå med bebismage och inte jag hehe! Men iaf.
Dom körde oss hem till min underbara vän Mickis, Där fick vi först springa över hur jävla mkt smö, Så Mickis fick sig ett gott skratt när hon kom ut för att röka. hehe Det måste ha varigt en syn för ögat hehe se mig och björn skuttande i snön hehe
Men iaf, väl hemma hos henne satt vi bara och tag det lugnt och funderade ut vad vi skulle hitta på!  men kvällen slutade på Rockbarnen i nyköping där jag Min älskling och min underbara vän och hennes kille , bara satt och lyssna på musik och tog det lugnt. Mysigt va det iaf, Kändes så skönt att bara få vara med min älskling. Själv utan barn. det kan man behöva någon gång i bland=)
Vid 12 slaget så va det Mickis den som kom på att jag fyllde år och gav mig en bamse kram=) Sen kom min älskling och berättade vad han kände och tyckte=) En bra kväll=)

Söndag:
Barnen vaknade tidigt och var jätte pigga. Det kan man juh inte säga att jag eller Björn var hehe Fast jag var inte bakfull överhuvudtaget med det fanns en annan som var det.. Hehe Nämner inga namn hehe... Han var ganska sliten...

far och dotter sover ganska gott hehe.. På förmiddagen kom en lite bakfull Mickis över och Milo blev helt till sig och sprang och hoppasde hehe
Annas blev dagen mkt lugn.. Bara tog det lugnt framför tv med film=)

Måndags: Dagen började med att lämna mina små monster på dagis,  och sen försöka snabba sig på till bussen. Sjukhus besök inbokad wow vad inte roligt, MEn men när jag var där inne gick ingräppet snabbt, orkar inte gå in på vad jag gjorde dära, Det jag kan berätta är att jag har livmodersinflammation och en av andledningarna jag fick åka in på sjukhuset!
Men men två timmar tog allt sen va det bara att snabba sig hem, För att inte missa barnen Lucia! Inte så pigg och grymt ont i magen vandrade jag och mickis till dagis för att titta på mina troll=)



lucia firandet på dagis, Fy fan var känslig man är egentligen När barnens luciatåg kom sjungande kände, jag hur tårarna fyldes i ögonen av stolthet, Stoltheten att vara mamma till mina två ängar som kom sjungande hand i hand=)
Luciatåget på dagis

Två bilder av flera som tigs på barnens luciatåg=)
Jag var så stolt när jag såg dom gåeende hand i hand och sjöng så fint♥
Tur att man är blödig hehe..
ja men det är jag i ett nötskal! hehe




En stolt mamma=) God Lucia önskar vi er med dessa bilder=)

Tisdag:

Morgnen började juh roligt, Not
Vaknade stört förkyld och hade ont efter gårdagens ingräpp=(
Men det var bara att gå upp tjugo i åtta i morse, slog våran lilla donna upp sina ögon och skulle ha mat på en gång!  Så det var bara att gå ner och göra iordning mat och sen sätta igång och städa. Men först var jag tvungen att ta två alvedon för att ens kunna gå=( och sen fick jag försöka dricka något så man kunde prata! Vaknade Iaf och inte kunde prata=(
Men satte igågn och försökte städa fast Minella hade absolut ingen lust att mamma skulle göra det. Men försökte få klart allt innan kl 1 Då vi skulle ha hembesök av Bvc.
Jag han bli klar och älsklingen han komma hem och vara med under mötet. Inte nog med det så fick vi kläder av bvc för minst 1000 kr. Det tackar vi för=)

men men nu ska jag mysa med familjen efter mkt skrivande=)
Take care//

Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0