Fredag,lördag söndag måndag tisdag!

Då sitter man här igen och skriver. Måste bli bättre på att skriva! Tycker jag, Men tiden finns tyvärr inte...
Ja vart ska jag börja!
Har väl inte hämt så mkt sen sist jag skrev!

Fredag:
Fredagen började med jobb, Jobbade då bara duschen och sen hem till familjen igen... Mys
Vi började kvällen med att baka pepparkakor tillsammasn med barnen, fast jag kunde juh inte hjälpa till att baka eftersom jag är super allergisk mot kanelen som finns i degen=(

Barnen i full gång och baka pepparkakor=)
Sen så hade vi pappa/Älsklingen som hjälpe till och bakade:) Titta var duktig han var=)

Senare på kvällen kom tjejerna hit.. Alltid mysigt när dom kommer hit. Passade på och ta en bild på Syskonen Ervik oxå

Här har vi syskonen Ervik eller rättare sakt  Björns tjejer♥
En mkt fin bild på tjejerna, fast jag missade att tvätta som innan bilden togs..
På kvällen satt vi bara och myste framför en film och bara myste...

Lördag:
Började med att jag tog jag barnen på morgonen och gav dom frukost, fast det var full rulle på frukosten hehe
Fast det var ganska mysigt ändå...
Sen lekte barnen och tittade på film, jag satte mig uppe i vardagsrummet och myste med minella som samnade ganska gott i min famn...
Började fixa lite hemma innan Farfar kom hit. För vi hade juh vårat/ björns lilla födelsedags barn Lenore som fyllde 3 år=)
Stora tjejen. Syns att detta är pappas flicka, Hon är en kopia av sin pappa och minella är en kopia av sin syster med=)
Farfar kom förbi och tag en fika och grattade fröken lenore.
Sen åt vi gott och bara tog det lugnt, En mysig dag fast vi inte gjorde någtot speciellt...

Söndagen:
Hande inte så mkt på söndagen, Tog det mäst lugnt och myste med barnen...
Dagens bild =)
Minella som sitter och håller sin flaska själv=)

hehe fast flaskan ser jätte stor ut... hehe

Måndag:

Min morgon började kl 4 på morgonen då våran lilla tjej inte ville sova, utan hon skulle komma upp och ligga på mitt bröst och bara gosa, fast jag hade juh gärna sovot ett tag till... Men iaf
tittade ut på morgonen och fick mig en jävla chock måste jag säga, Hur jävla mkt snö skulle det vräka ner?
Det tok snöade och jag väntade på att min Underbara svärfar skulle komma och passa lill fröken medans jag och Älsklingen jobbade!
Jag passade på att ta mig mitt morgon kaffe.
Hörde någon komma i loftgången med bastanta steg, det var min svärfar som kom gående och var lagomt förbannad. han hade kört sig fast i Snön..
Men iaf han fick hjälp att få loss bilen till slut, Det var inte bara han hade problem med snön, utan det hade min kära pojkvän med... Till och med barnen hade svårt att gå i den höga snön...
Men men Min svärfar kom fram och barnen och älklingen kom dit dom skulle =)
Jag kom i väg till jobbet iaf. sen hände det väl inte så mkt den dagen. jag v ar grymt trött efter dagens bravader med bråk och tjafs med grannen och hennes döttrar *Suck*

Tisdag:


Fick en härlig sovmorgon av min lilla tjej. Hon väckte mig kl 10, jag var tvungen att titta på klockan flera gånger för att verkligen se att klockan var så mkt. Det var bara gå upp och göra mat till henne, Vi satte oss i soffan och bara myste, Hon med sin välling och jag med mitt morgonkaffe=) fick ett telefon samtal av tidighem gång om att vi skulle in till sjukhuset med Mini och ta massa prover=( och sen att Minella ska få ett vaccsin, Fast det är vi som hennes målsmän som får betala hennes vaccsin, Bara en dos koster 1800kr, Hmm dom säger att vi har fri sjukvård i sverige. Fast det måste bara va en lögn, För hur fan kan det vara så dyrt att vaccinera henne mot RS?
Jag vet att hon behöver den men hur ska man råd med det=( men men...

Vid lunch kom min älskling hem och hämtade Mig och minella, Vi skulle på möte hos soc *Alltid lika roligt NOT* men ändå Mötet gick bra och min älskling åkte till jobbet , medans jag och minella gick upp till oss och bara myste=). tag hand om tvätten och vek lite tvätt, och gjorde sånt som behövdes göra..
familjen kom hem och det var dax för matnen oxå.. Idag fick barnen välja mat. Det blev potatis med köttbullat sås och grönsaker=)
Inge fel med det...
Nu ligger barnen coh sover, Så nu ska jag passa på att mysa med älsklingen i soffan, Sen väntas sängen och i morgon väntas jobb...

Så här har min helg varigt=9

Önskar alla en toppen kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0