Hmm

Ja vart ska man börja nånstans! Igår va det en så kallas skit dag. Sitta på sjukhuset är juh inte något man vill göra iaf, Men så var fallet tyvärr! Dommen blev Livmodersinflammation med rester kvar från ett fostet.. Blä säger man åt det! JAg har blött nu konstant i två veckor och jag trodde inte det var något fel på mig, Men tröga madde vägrar juh att uppsöka sjukhuset i onödan. Men igår va det nödvändigt. Bläääääää.. Men läkarna ville sjukskriva mig i två veckor, men det funkar inte, Vi har inte råd t med att jag ska gå hemma så länge, så jag tog ledigt ett par dagar bara för att medecinen ska börja värka iaf... Men men jobb på söndag iaf.. I natt va det fan inte skönt att sova vaknade i natt av att jag inte kunde vända på mig för att det så fruktansvärt ont... Men inte konstigt att man inte kunde vända sig heller eftersom jag hade min stora tjej sovande brevid mig i sängen =) Nog talat om detta.. I dag fick minella smaka lite hallon kräm, Oj så gott hon tyckte det var med det=) Första skeden gjorde hon grimarser men sen fick det av bara farten=) OCh hon var inte nöjd ändå, utan hon skulle ha mera hehe.. JAja nä åker till stillhet nu då, Funderar på att sätta mig och bara mysa med lill tjejen nu.. Ha en toppen dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0