Alla <3 dag. och ett litet utbrott!

För och främst vill jag gratta min bror Christoffer på födelsedagen idag fyller han hela 18 år=)..  bra tå idag blir det en tropp till södertälja och gratta broder min=). Barnen har ritat tekningar till honom och så...  Var juh ett bra tag sen man träffade dom.. Ihelgen har Nemi och Lenore varit här=) och det har vatig ganska lugn. Idag ska deras mamma komma och hämta dom... sen bär det av till sthlm=) Skraiver senare kanske!





 Hehe ja nu börjar man tröttna en hel del på Idioter som ska vara så papetiska. för det första är mina barn inte parfekta hela tiden men i mina ögon är som det men oskyldiga. nä det har jag aldrig påstått så att folk nu hela tiden ska kommentera hur mina barn är.. Ja JAG ÄR STOLT ÖVER MINA BARN ÄR DET FEL??? Ja englig den som hela tiden sitter och kommenterar min blogg med spydiga kommentar.. Och sen slänga ut sig anklagelser om att Björn slår sina barn är gick den sista droppen.. Hur fan kan man som vuxen människa uttala sig om det, när dom inte ens vet hur Björn är med sina barn, och så. Jag blir så förbannad, jag tycker prsonligen att man tar reda på fakta innan man uttalar sig efter som det är så grova anklagelser. Deras mamma har redan försökt att anmäla Björn för misshandel på henne men det blev nerlagt efter som att det ansågs bara som ett hämd imot honom för att han lämnade henne.! men ändå varför använda barnen...


anonym  ([email protected]) om Tillbaka till bloggandet!:
Så skönt att just dina barn är de perfekta änglarna som aldrig gör något fel. Måste vara underbart med såna barn.

Om jag anser att mina barn är mina änglar varför ska du då kommentera saken. Dina barn, mitt tyckande ingen annan som kan ändra det! Så jag undan ber mig dina idiotiska kommentarer!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Postat av: Undrande

Och DIN dotter är helt utan skuld? Och har inte Nemi och Lenore en FAR som kan styra upp när de är hos ER...utan att slå dem?

2010-02-11 @ 23:37:54

Du måste ha ett stort fel! Nä  jag har aldrig sakt att min dotter är oskyldig. TROR MIG jag har haft många samtal med min dotter så innan du kommer med dina förbannade på hopp ta reda på fakta!


nu är jag trött på denna förbannade familj som inte kan ta kretik lr bara förstå hur det är! Men men jag hoppas någon gång att detta kommer att sluta det finns för mycket bevis på hur allt ligger till så snart smäller det!! Då kommer allt att komma anndra personer inblandade!

Så mitt sista ord är lägg ner nu för fan! Sköt erat så sköter jag mitt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0