Jahaja!!!

Jaha vad ska man börja med att skriva. Joda pluggandet går framåt mycket att göra nu men det kommer att funkaa  bara man tar tag idet. Mycket att ta igen nu efter gårdagens bravader som slutade med ett sjukhusbesök. låg på lassarettet i över 7 timmar igår ooch jag trodde jag skulle krevera. Jag fick inte käka lr dricka, Så man fick gå där med sitt dropp och bara tycka synd om sig själv.. Tro mig jag va förbannats hungrig när vi fick lämna sjukhuset. Mickis och tofflan räddade min dag efter som jag var tvungen att åka in så snabbt, Dom hämtade mina små änglar från dagis och allt hade gått jätte bra.. Som alltid när Mickis och tofflan har dom=) men men idag har man sovit mästa delen av dagen har fortfarande problem och jag hoppas det går över snart=)  i kväll blir det pluggande och sen blir det väl bara att ta det lugnt. På fredag är det studiedag så då ska man bara mysa med barnen och försöka hitta på något med dom!!! =)
Mina små busungar i farten =)Efter att ha badat

Nu kan man börja lägga ut lite bilder igen nu när man har fått tillbaka sin mobil. =)
En nyduschad sådan=)


Hmm ja det är roligt att folk känner sig träffade i mina bloggar har fått många kommentarer,, Det är så skrattretande när folk tyks tro att saker handlar om just dom! men ska jag berätta en hämlighet jag bryr mig inte om vad andra tycker och tänker.. Klarar som inte av att läsa det jag skriver så sluta läs då.. jag tänker inte lägga ner tid på patetiska människor som tror dom är så jävla duktiga hela tiden.. Så till dig som skrev den sista kommetnaren.

Postat av: Anonym

Madde lilla. du ska inte yttra dig om något du inte vet.

2010-02-09 @ 18:32:52

. Jo jag kan yttra mig om saker utan att du har något att säga om det!!!!!!!   Sååå allt för mig!


Kommentarer
Postat av: Undrar

Vad ska man tro då?

2010-02-11 @ 23:34:54
Postat av: anonym

hahaha...snälla, ge dig

2010-02-12 @ 02:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0