7 jan=)


http://www.youtube.com/watch?v=CxTFhEU_2aA
Min systersons första steg

jaha så va snart denna dag över. Idag har det inte hänt så mycket. Mäste tagit det lugnt efter gårdagens städande hela dagen. Igår vände jag upp och ner på lägenheten så nu är det skinande rent igen=) Hmm barnen har varit på dagis och busat. Allt hade gott bra fast min lilla klant till son hade ramlat och rivit sig i ansiktet . Han är så klantig min lilla kille.... när jag hämtade honom va han helt till sig. han vinkade inte hej då utan han sprang rakt in i mina armar*Gullungen* ojojoj Nu kommer det massa nya ord Idag pratade han en hel mening så man förstod vad han sa=).. Åå juste min syster son har börjat gååå *urgulligt*jag fick ett mms av min syster när han sprang till soffan.Ni skulle se hans stil när han går han vickar på sin lilla rumpa och det ser så sött ut. Får se om jag kanske lägger ut på youtub så kan jag visa den här sen=). Nu går verkligen tiden fort för alla småttingar titta bara på Jonathan han blir 1 nu på lördag och Izac och felicia växer som ogräs.. Fast dom gör sina framsteg hela tiden. Fast för mig hade som  gärna haft den där småbarns tiden lite längre. Pratade med underbara Katta idag oxå och hörde hur allt rullade hemma hos dom. blev jätte glad när hon ringde..=) Åå asså jag skulle göra allt för att få hennes underbara hundar. Dom är bara för bedårande. Tyvärr har jag ingen bild på dom men tro mig dom är hur underbara som helst=).. Hehe ja juste det nu är barnvakt fixat till kryssnignen Vi skafira min lilla systers födelsedag=). Det ska bli så kul att få åka iväg och bara ha kul.. länge sen man hittade på sånna saker.. fast jag får lite seperations ångest att vara borta från mina barn fast det bara är ett dygn så kännd det väldigt konstigt att vara ifrån dom. fast man jobbar och sånt så vet man juh att man ska hämta dom senare men när man är på en kryssning så kommer det kännas lite konstigt.. men jag är väl lite konstig. men trivs man som mamma så gör man. jag kan verkligen inte klaga på att vara mamma..  =)
Mina små älsklingar!
Satt och tittade igenom min nyvarande mobil som jag lånat av min syster efter som min andra mobil brann upp helt plötsligt på nyår. Så skulle ni få ett mess från mig som står vem är du är det bara för att alla mina nr är borta=(..men åter till det jag skulle skriva. hittade jag iaf massa bilder på lilla Jonathan när han precis hade fötts sådanna bilder jag aldrig har sett=) Jag hittade en bild när han bara va ca gammal och somnade i min famn
I min famn
Han ser så underbart söt ut=) Denna bild jag menade han är juh bara för söt Mosters kille!

Här är första bilden på Jonathan när han skrattade för första gången. Här är han 1månad och2 dagar gammal=)
Hittade oxå denna underara bild på Kusinerna

Första gången Izac höll Jonathan =)
Måste bara lägga ut denna bild på Jonathan efter ni har sätt bilderna på honom nu från han va liten
Kolla in stora killen nu=) Han är bara för underbart söt=)
Denna lilla gose kille fyller hela 1År på Lördag!



Hehe jag vet itne om jag la ut denna bild på Izac på nyår men Måste visa den nu jag tycker han ser så underbart söt ut när han skrattar


Nu har jag väl skrivet och lagt ut lite bilder =)
Önskar alla en toppen kväll=)

poK//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0