Dagen!

hmm ja vad ska man börja. jo morgonen började med att vi försov oss dåde jag och barnen sov ganska skönt i morse=) Vi vaknade vid 9 och barnen skulle ha varit på dagis halv 9 men det va ingeen fara utan dom kom till dagis pigga och glada iaf.. Annas har dagen gott åt att städa stryka tvätta mm och så klart massa kaffe=) hämtade barnen och möttes av en riktogt glad liten kille som kom springande fram till mig=) Det finns inge bättre att få höra barnens glädje när man kommer in till dagis och dom ser en.. *Älskar* Har busat för fulla muggar med barnen nu på kvällen så jagade vi varandra med en vattenspruta och bara skrattade så tårarna sprutade på oss alla tre.. Älskar att busa med barnen och man få så mycket av dom med.. När barnen väl gott och lagt sig så blev det film och lite godis new moon igen så klart jag vet inte vad det är med filmerna men dåda filmerna har jag fastnat för ordentligt. Tycker om handlingen om den nu så kallade förbjudna kärleken som då tjejer försöker göra allt för att behålla. Tänk om den kärleken fasst i det riktiga livet. Hmm ja men men. det är bara en film men en mycket bra film=)

Nä får väl lägga mig nu ner i min nybäddade säng och titta en stund på tv och bli trött..

PoK//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0