Helg=)

Underbart med helg, efter en vacka med hårt pluggande. Men det blir inte bara helg utan det blir massa pluggande iaf.. Fast måste vara med mina små älsklingar oxå, kan inte glömma bort dom bara för att jag måste plugga... Mina barn gör mig så stolt måste jag säga. Utan att blivigt inskolad så är dom helt underbara på dagis. Inga problem alls med dom. så underbart skönt att höra. Har varit så orolig för att efter som jag inte har inskolat barnen för att gå heltid så går allt helt parfekt.. Hmm idag har det varit eng hela förmiddagen. Men det gick bra iaf massa att ta in och lära men ändå...
Efter man slutade så va det bara hem och städa ganska skönt att göra det när barnen fortfarande går på dagis=)  Nu springer dom omkring hemma och bara busar. Helt sjukt hur mycket man saknar dom när man inte är hemma med dom.. Man saknar att springa och busa med dom och sitta och leka med dom. Allt har ändras, jag pluggar heltid och barnen går på dagis.. Ja mycket som händer=) Men till mina kära vänner ni är inte bortglömda har bara lite svårt att få tid med att höra av mig till er efter som man har skolan mm... Nä nu är det iaf helg och sänder mina tankar till min lillebror Robin som fyller år idag.. ett stort grattis border min...
Min broder robin
Hoppas alla får en underbar helg

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0