Plugg och åter plugg

Hmm det är typ allt jag gör nu för tiden för att klara det denna gång! Denna gång kanske man har lite mera förutsättingar. Har fem ämnen jag ska ha av klarat fram till terminen är slut...Barnen trivs iaf att gå hel tid på dagis.. Alltid något positivt.. Fast jag kanske har tagit vatten över huvudet men tro mig, Blir det sömn lösa nätter så blir det bara jag klarar av skolan.. jag ger inte upp denna gång...=) Annas har dagen varit mycket pluggande satt menar hela förmiddagen och gjorde klart det jag skulle göra! Sen så efter skolan hämtade jag barnen och sen åkte och handlade lite och så lämnade jag min mobil på lagning=) Så man kan få en normal mobil att ringa och messa med jag hoppas jag får en ny mobil efter som den jag lämnade in är totalt kauptt!!.. ... Hmm kanske ska ta och försöka sova lite så hjärncellerna kommer fungera i morgon.Kanske får be om ett under men ändå^^.  jag är juh som sakt inget läs huvud som andra är men men.. God natt mina vänner och önskar mig lycka till jag lär behöva det!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Lycka till gumman! Du fixar det här :)

Du klarar allt, om du bara vill ! :)

2010-01-22 @ 15:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0