Underbar kväll

Jag har nog aldrig njutigt så mycket som jag gjorde i kväll. Att sitta i soffan med mina underbara barn och bara vara och titta på film med dom och äta glass gjorde min kväll till något helt extra. Att bara sitta där med mina små änglar och bara mysa betyder så otroligt mycket för mig.. Att ha dom tätt intill och bara mysa får min kämpa glöd att blomstra.. Tänk er själva att sitta i soffan och ha två mysiga barn brevig sig som bara vill ha närheten och bara få höra av dom två att dom älskar en det berör så otroligt mycket.. Jag finner inga ord. Jag tror det va ganska nyttigt att barnen fick börja gå på hel tid på dagis. Som tex barnens tal har förbättras, Dom leker mer med varandra det är mindre bråk etc..
Jag förstår mig inte  på mammor som lämnar bort sina barn hela tiden och då menar jag hela tiden till sina föräldrar, Har man barn får man faktist se till att barnen kommer i första hand. jag kan säga med stolthet att jag tar hand om mina barn själv utan att ta hjälp av mina föräldrar. För min styra sitter i mina barn men jag vet juh att vissa människor tycker att andra ska ta hand om barnen istället för förälden..
Det är så grymt fel. En mamma ska ha vuxit så mycket att kunna ta ansvar för det man satt till värden och inte hela tiden lämna bort som till andra för att man har roligare saker för sig. Men för mig är mina barn det absolut viktigaste som finns, Inget är viktigare än Felicia och Izac...


Kommentarer
Postat av: Mange

Så vackert skrivet gumman.

Jag vet att du kämpar för dina barn.

Du gör det bra med.

Fortsätt med det du gör, kram.

2010-01-23 @ 12:52:59
Postat av: Mia

Kom in på din blogg, upplever att du har väldigt dåligt självförstroende eftersom du skriver hela tiden om hur bra du är som tar hand om dina barn mm. Är man en dålig förälder om man lämnar sina barn åt sina mor och farföräldrar är en fråga?

Själv tycker jag det är viktigt att man även får vara kvinna. För mamma det kommer jag ju alltid att vara och jag älskar mina barn lika mycket.

Detta är bara vad jag själv känner.



Lycka till med pluggandet.



///Mia

2010-01-24 @ 00:38:48
Postat av: madde

Svar till Mia! Hmm får man inte vara stolt över att man själv tar hand om sina barn? Jag syfftade på en som hela tiden lämnar bort sina barn till andra för tex att träffa sin pojkvän mm. Det tycker jag är fel.. mina åsikter om saken har inte sakt att det är något fel med att lämna bort dom då och då men hela tiden är väl fel? men men! Så jag har dåligt självförtroende för att jag skriver att om mina barn och attjag alltid finns där det förstår jag inte dock! men men dina tankar och så! Tack!!!!

2010-01-24 @ 10:20:31
URL: http://maddeedevarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Madde lilla. du ska inte yttra dig om något du inte vet.

2010-02-09 @ 18:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0