7/7-10


Så här såg magen ut i förrgår men nu finns det snart ingen mage kvar=( Skillnaden på bara några dagar! Väntar fortfarande på att den lilla ska komma. det har börjat komma mer sammandragningar och livmoderhalsen är bara 1 cm från att öppna sig. Så  som det låter på läkarna är det inte långt kvar innan bebisen kommer... Idag låg hjärtljuden på 140 vilket är ett gott tecken.. fast dom får bråka och böka för att få in hjärtljuden på en CTG kurva. Men nu ligger man iaf här men saknaden hem är olidlig! vill bara hem vill mina småttingar, Igår brast mycket, mycket tankar som går och mycket saknad som gör ont. Önskar man kunde förklara men det är inte lätt alla gånger... Pratade iaf med barnen idag och allt va bara bra med dom. Min lilla son han fortsätter att utväckla sitt tal som går framåt mkt nya ord och meningar bara den senaste tiden; liksom lill fröken, hon pratar och pratar hon pratar som vem som hälst nu det flyter på=) Det är sånt här man märker på barnen nu när man inte är där med dom utan bara kan prata med dom i tele.. men jag hoppas snart att detta är över så jag iaf kan få åka hem och pussa och krama barnen!!!  men ska ta mig en kopp kaffe nu innan läkaren kommer in!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Styrkekramar! Går här och håller tummarna för att det ska gå bra för er! Kram

2010-07-07 @ 22:40:25
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: Ann

Förstår att det e jobbigt o önskar er lycka till! Men du borde vara glad för att bebisen vill ligga kvar så länge som möjligt, barnen där hemma klarar sig så ta hand om dig o koncentrera dig på ditt o min brors ofödda barn nu!!

2010-07-08 @ 13:12:54
Postat av: Mange

håller tummarna för er.

du vet var jag finns, stöttar dig så mycket jag bara kan.

2010-07-08 @ 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0