Daxs igen!

va ett tag sen man skrev här fast har hänt en hel del tråkiga saker men inget jag tänker bjuda andra på!
Men iaf iförrgår gick mitt vatten förtidigvatten av gång igen inte första barnet dock men hade absolut inte planerat att den lilla oxå kommer att bli tidig precis som sin bror och nu väntas bara på att vårna lilla plutt ska komma ut. Fast att vara veta att man inte får vara hemma med mina andra älsklingar är så grymt svårt och sen att förklara att man inte får komma hem det gör saken ännu jobbigare.. men just nu är barnen med pappa ute och busar någon stans medans ajg får lilla sängliggande på sjukhuset och bara vara.. viktuppskattningen låg iaf på 850 gram så det blir en ännu mindra bebis denna gång! det kommer att bli tuft för alla i familjen.. Mina svärdet är totalt underbara som ringer och frågar hur jag mår och sånt=9 Fast inte bara vi som ska ha tillökning har jag fått höra först är det en som är beräknad i sep och sen har vi ett annat litet par som beräknas bli föräldrar.. hehe familjen bebislycka hehehe mycket barn barn nu hehe  men men ska ta och dra mitt täcke över magen och försöka vila lite finns dock inte sä mkte mera att göra=(

Kommentarer
Postat av: Mange

oj, det var inte stora bebisen.

hoppas hon går upp lite till iaf.

2010-07-05 @ 13:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0