Den 5/7-10

En kopia av sin största stora syster
Bilden är ifrån 3D ultraljudet som togs den 22/6

Ny dag! Men vart finns krafterna? men känner sig så makt lös bebisen vill inte växa som den ska just idag ligger vikten på 760 gram inte mycket fast det finns föräldrar som får så mycket mindra barn.. Just nu känne men sig så elak mot dom andra barnen som finns hemma eftersom det är inte mina famn dom kan komma till utan det är andras famnar.. Precis samma sak som med min son när han föddes men han va större men en riktig kämpa var han och det märks idag... jag hoppas verkligen att Denna lilla bebis har samma kämpa glöd. man skulle ha lyssnat säger en tyst röst  i huvudet.. Men denna bebisen är så välkommen och efterläntan till och med hos sina syskon. Min äldsta dotter ringer och frågar hur allt är och när hon ska få komma och hämta mamma. Men det  jobbigaste är att man kan inte ge henne några svar  men vet ju inte när jag kommer att komma här ifrån. Allt beror på bebisen när den vill komma ut!!! Passade på att lägga ut 3d bilden på bebisen så här ser H'n ut en kopia av sin största stora syster men alt kan ändras med tiden men just nu är hon lik Min stora tjej!!! men jag ska itne sitta och beklaga mig  men just nu känner man sig så maktlös man vill vara på flera ställen samtidigt men det är omöjligt just nu!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0