Välkommen till värden underbara Minella

Igår kväll vid 19.42 kom våran underbara lilla Minella=) Efter drygt en vecka med vattenavgång bestämmde läkarna sig att snitta mig..
Så igår vid 19 så åkte jag ner till operationen Inte värdens snyggaste bild men det var precis innan jag skulle åka ner till operationen som bilden togs:) Nere vid operationen så gick allt väldigt snabbt kl 19,42 kom våran älskade dotter Minella till värden Hon vägde 898 gram och är 34.7 cm lång som en liten docka=)


Låt mig presentera lilla Minella♥
 våran lilla kämpe
En kopia av sin stora syster=) helt underbart att hon är ute.. Imorgon flyttas vi till neo i Eskilstuna kl 9 går transporten till Etuna.. mycket att stå i men för hoppningsvis så kommer jag att kunna vara mera med Felicia och Izac och att dom ska få följa med och se deras lilla syster.. Ringde och berättade för barnen i morse Izac förstår itne så mkt men han fick se henne så kallade han hennes för docka eftersom hon inte är så stor.... Felicia var överlycklig att hon är ute=)

Nädtan hela dagern idag har vi varit där uppe vid hennes sida,, För att vara förtidigt född är hon en riktig kämpe Hon har bara cepap i näsan, Ingen syrgas ingen resp kan det bli bättre, Hehe  ja vad säger man en stolt tre barns mamma är jag iaf♥

Älskar mina underbara barn.. Felicia Izac och lilla Minella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0