Tisdagen 1/6-10

Underbart att sitta i solen och ta sig en kopp kaffe=) Barnen sysselsätter sig och bada i lilla poolen med stor lycka i solen=) Så länge barnen är nöjda så är man själv nöjd :D.
.
Just nu är det mycket prat om ragger från barnen, mycket frågor och tyvärr inga svar man kan svara på. men försöker att förklara men det är inte så lätt att göra det för en två åring coh sen en fyra åring. Men när allt är klart kanske dom inte pratar så mycket om det. Just nu är det fortfarande ett känsligt ämne pgr att till och med en vänskap tog slut .Men det kunde inte ha varit äkta vänskap för då hade den tagit slut! men det är bara att inse faktat att så här är det faktist jag hoppas bara att inget skitsnack kommer att börja =( konstigt nog varje gång en vänskap tar slut så vlir det massa baktal och skit. jag förstår inte varför men så är det iaf.. nä ska sluta älta detta. Det som har hänt har händ inget man kan göra något åt just nu! Vill bara veta vart raggers aska är så man kan få ett avslut på det.. Nu ska jag sätta mig och försöka dricka mitt kaffe för femte gången idag och sätta mig ner så den lilla lägger sig ner och sover ett tag..

i v 22

Den 17.e ska vi mäta och lyssna på bebisen hjärta. ska bli mysigt att få höra och minnas tillbaka när mina andra små låg där inne=) 

Men ska sätta mig i solen nu och bara ta det lugnt och skratta åt barnen!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0