Måndag 29 Mars

Då va denna dag snart  slut oxå.. Hmm dagen har gott väldigt snabbt måste jag säga..Idag har barnen left rövare hela dagen, och då menar jag rövare. hehe ja nu kan man iaf inte bli kallad dum blondin  längre för i går kväll hade vi tjej kväll med nagel fix och färgning av hår.. Skönt att få göra om dig lite. Idag fick jag mina naglar fixade:)
=) tack syster för att du gjorde dom fina. annas har dagen gått åt att tvätta en  hel det behöver det  nu när dåde izac och Jonathan får mera tänder.  Idag hade jag och min son helt delade meningar om att han skulle sova en stund på dan, och jag kunde inte annat än skratta åt honom när jag gick upp,  för att se om allt var lugnt med honom, av min beundran och med ett litet flin hade min son somnat sittande i sängen hehe jag menar han son inte var trött..
heheh. Han ser så jävla söt ut.. var bara tvungen att ta en bild på honom.. som den lilla tiden han son så blev det bus för hela slanten med töse, Hon satt och ritade oxå fina tekningar som hon skulle ge mormor. Men hon råkade (Enligt Felicia) klippa lite i pappret hehe ja det är roligt med barn.. felicia bliv klippt idag oxå efter hennes lugg hände så mycket ner i ögonen. Hennes ögon kom fram mera nu efter det=)
..

Nu blir man vara onyttig. Syster har gjort marängswiss hehe jaja bara tacka och ta i mot

Så  här blev det efter färgningen

Kommentarer
Postat av: Anonym

då undrar jag ju naturligtvis hur din hårfärg blev.

2010-03-29 @ 20:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0