oj det var längre sen!

Hmm ja vad  ska jag börja. Har hänt väldigt mycket den senaste tiden. Tyvärr har tiden bestått mycket av bråk  och lögner, men  nu  undan ber jag mig allt skit, jag tar inte skit längre, jag har så mycket som är viktigare  att bry mig  om än folk som  ljuger och  hittar på saker hela tiden. Vissa gånger bär man på saker tills bägaren rinner över och nu har den gjort den. tyvärr kommer folk bli besvikna på mig att jag har undanhållit saker om  andra som igentligen är så otroligt viktigt. Men varje gång jag försöker  göra rätt så får jag ändå skiten för det, fast man bevisar sanningen blir man kallad lögnare fast jag har fått nog nu! men men slut gnällt av mig.

Imorgon blir det kalas, Min mamma fyller år så då blir det kalas=) Sen på söndag fyller  lilla Nemisen tre år. Får sända tankar till  henne istället för att ringa...

Barnen sover som små stockar efter en fart fyld dag..
Nu ska jag ta en kopp kaffe och vara sällskaplig kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0