Söndagen 28

Hmm ja inatt blev det inte mycket sömn för min lilla son. Han mådde inte alls bra natt, fast han fick massa  medicin så blev det inte bättre.
..
Jag hade honom liggande på mitt bröst inatt, för att verklgen känna att han andades ordentligt. Man känner sig så värdelös när man inget kan göra något.. Nu får man bara avvackta och se hur det går för honom.  Blir det inte bättre så väntas det ett  sjukhusbesök.. Men som dom säger "bättre att åka in en  gång för mycket, än en gång för lite".
Han värkar bättre nu iaf, men allt kommer ofta på kvällarna när man ser hur ansträngt det blir för honom... Nä ska kanske ta mig en kopp kaffe nu och lugna nerverna Lite=)aaaaaMorgon bus
Bjuder på en denna busbild från i morse. När Jonathan gör precis likadant som Izac=) Busungar

Kommentarer
Postat av: Mange

stackars killen.

2010-03-29 @ 10:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0