Tisdagen 30 mars

Hmm idag har der varit mycket tankar som strävat runt i huvudet, tröttheten  har kommit smygande lite till och från.. Vissa dagar önskar man att man  var borta, någon annan stans så man slapp alla  idioter. men man  kan inte fly hela tiden tyvärr från allt.
Hmm annars har dagen varit fullt ös medvetslös... Fröken fiza potta hade hittat Jimmys solglasögon=) Gömmer sig bakom Jimmys solglasögonvisst är  hon snygg. hehe    Värsta coola bruden.. Annas idag har vi varit ute på tomten och krattat lite va ganska skönt att få  lite saker gjord.Solen värmde väldigt skönt när man var ute... Izac börjar bli bättre nu. Jag hoppas det håller i  sig och att han blir frisk tills på lördag , För då väntas Elmia och då vill man juh inte ha sjuka barn. Då vill man att barnen ska vara glada och pigga=)

Annars har det väl inte hänt så mycket.. Jag hoppas det är fint väder i morgon, för då ska jag ta ut alla tre barnen på en  på promenad. känner att jag vill ut, ut och bara gå. sen på kvällen beger vi oss hem till nyköping igen..  ÅÅ vad trött man  kan vara idag, jag har inte fått sova i natt,    först hade  jag kramp i fötterna och sen kunde jag inte helt änkelt sova, men det har sina förklaringar hehe. och sen så saknar man juh sin älskling..
nä  nu ska jag dricka lite katte och titta vidare på halv 8 hos mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0