Underbardag.

Igår hade jag och mina underbara änglar en helt underbardag... Dagen började med massa bus som allitd när man är hemma hos mamma=) Sen efter tag fick Izac så och vila lite eftersom han hade det jobbigt med sin andning på natten. så han va väldigt  trött. Men efter han gott och lagt sig ett tag så  var han  och jag och busa lite med frökenbus=) efter att han vaknade var min lill grabben på ett härligt solskenshumör. fast  när jag tittade ut så sg jag hur regnet östener, Barnen blev såklart väldigt besvikna av att det regnade. men efter ett tag så blev det uppehåll och fort som f*n skyndade vi oss att klä på  oss =) varför inte trottsa vädret. Kunde juh inte svika barnen...men iaf vi gick till bussen och vi stod inte alls länge innan den kom=) vi åkte in till södertälje och fick till lekparken=). Barnens ögon va som dom är på julafton och deras energi och glädje va väldigt svårt att beskriva.. Izac sprang till Första bästa leksak=)
Mammas buse
Han snurrade och snurrade till han tog i lite förhårt och ramlade,
fast Izac skrattade så glatt ändå=)
=)
Felicia hittade denna roliga sak, som man kunde sitta och snurra runt  i. Hon blev lite snurrig efter några varv..  Ttt se  dom skratta, det gjorde min dag...
Dom bestämde sig att dom skulle gunga tillsammans och jag kunde ingen annat än att skratta med dom, Barnen hade sånt kiknande och gurglande skratt som smittade av sig..=)
Efter vi varit i parken så tog vi en härligt god fika.. Så mysigt att få vara med mina små änglar ♥
Efter fikat så möte vi min moder och syster som skulle klippa sig.. Vi satt och väntade
på att dom skulle bli klara någongång..
Sedan åkte vi hem till mamma och lämnade barnen så vi kunde åka iväg och handla lite kvällsmat.
Kvällen bjöds sen på lasange och massa bus. Mina  små hjärtan somnade som små änglar...
Hehe en underbar dag med andra ord=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0