Fredagen 14/5


Morgonen började med att min lilla älskling vaknade med dubbelsidig ögoninflammation ;( så han fick inte upp sina ögon i morse.
Tycker så synd om honom, för ögonen är svullna och kletiga.
Har tvättat ögonen för att det ska bli lättare för honom att se, men det är inte lätt att hålla fingrarna borta från ögonen inligt Izac. Han va frisk i två dagar sen va det kört igen=(. Annas har man städat och fixat lite inför helgen, Ihelgen blir det kalas och på torsdag börjar jobber Ska bli så mysigt att äntligen komma någon vart och inte bara stå och stampa på ett och samma ställe.


Jag hoppas bara tösen inte blir sjuk nu när alla andra varit sjuka. En så länge hon har klarat sig peppar peppar ta i trä (Skrattar)..

Äntligen kan man börja leva och bara vara och planera framtiden.. Äntligen kan man börja leva och inte hela tiden behöva vara rädd för att folk ska kommentera hur dålig man är... Men har man valt ett liv har ingen annan med saken att göra, Absolut ingen...

men framtiden kanske ändrar sig till det positiva utan folk som bara ger negativ energi och får andra att må dåligt!!!

Jag har mitt liv jag och jag trivs med det!...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller tummarna för att lilltösen klarar sig och att lillkillens ögon blir bra fort! När Wilmer hade ögoninflammation så köpte jag våtservetter för ögonen på apoteket. Det var mycket lättare att torka ur ögonen med dom än att försöka dropp ögonen. Kram

2010-05-15 @ 09:06:39
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0