Fredagen 7/5-10

Min underbara lilla tös

Två dagar av trötthet, Jag vet inte vad den kommer i från =/ Men två dagar nu har jag varit totalt tom i mitt huvud och idag har jag varit precis lika trött. Jag förstår inte! Både Izac och Jonathan börja friskna till nu efter gårdagens sjukhus besök med min systerson då kom det ä'ntligen fram att han inte vara hade ett virus utan han har öroninflamation på höger öra och det är dörför han inte har velat äta eller dricka. Så idag har vi tvingat i Jonathan en glass och försökt få i honom liten vätska.. Med protester och så lyckades vi iaf få honom att ta vällingen med många minuter av bråk..Nu sover iaf alla småttingar i sina sängar efter  en dag med mycket bus och oxå mycket bråk mellan syskonen felicia och Izac hehe.. Men men den riktiga syskonkärleken  visar sig ganska bra ...

Idag har jag träffat min bror lite snabbt och hans flickvän Lollo va lite små dum och gav min syster kameran och  så gick hon in och tog ett väldigt rolig bild på dom sovande hehehe
sovande hehe Hehe en klockren bild på de sovande paret.. Denna va dagens roligaste bild... tro mig jag skrattade väldigt mycket när jag såg bilden

Nä nu ska jag ta och titta lite på talang och sen väntar sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0