Idag=)

=)
I dag va det äntligen dax att öppna poolen=)  Idag man kan inte klaga på vädret Det har varit så vamt så man har kunnat gå i kortbyxor och bekinitopp, och det syns måste jag säga har bränt sönder sig ganska ordentligt=) Vi har gott vid polen idag och fixat  tagit upp alla blad på botten och nu är det bara damsugningen som väntas. Ska bara fixa lite saker så kan man bada sen.. Läntar tills första doppen.. Får passa på nu innan jobbet börjar, Sen får man ta sina kvällsdopp i stället me då har man fått det som belöning..

Annas har barnen bara busat för fullamuggar ute i solen.. felicia har världens finaste solbränna hehe not hon har den berömda bonnabrännan.. Jag såg det när vi bytte om till nattiskläder...
Fick en underbar bild på min älskade felicia hon pussade magen och bara va helt underbar


Nu ska jag ut i köket och tilllaga rabarberkräm som har varit på beställning idag...
Och rabarberpajen står i ungen.kan det bli bättre?!=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0