Onsdagen den 5/5-10

Usch fy blä. Denna vecka började inte bra. Började med att min systerson fick hög feber.. Dagen efter fick Izac hög feber. Tycker så synd om dom små när dom blir sjuka, Ingen av dom ville äte eller dricka.. Men men Så i går åkte jag på skiten jag som trodde min imunförsvar skulle klara av alla sjukdomar men Icke då =( Izacs feber har fortfarande inte gätt sig så denna vecka har det inte blivigt något jobb. Men vad gör man inte för barnen man gör allt för dom. jag ska vara grymt glad att tösen inte fått feber, Hon som alltid blir sjuk bara hon träffar en sjuk..Men pepper peppar ta i trä hon har klarat sig.. Idag har vi mäst bara varit sjuka.. Fast vi har städat och fixat här hemma... Jag tycker det är förjävligt att solen ska vara framme när man är sjuk, Izac vill gärna vara ute när det är så fint väder men eftersom han fortfarande är sjuk så får han inte vara ute...
Fast Izac springer och skrattar ändå, fast han har så hög feber..
Idag har fröken varit på äventyr och hon älskar verkligen att vara med på Morfars jobb.
Idag har hon kört truck och åkt last bil=) Låter så kul när hon berättar allt hon har gjort. men hon behöver få känna sig stor.. tycker så synd om henne om hon skulle vara hemma medans mamma och lillebror är hemma och är sjuka...

Annas har dage bara varit lugn och sjukt hehe

Imorgon hoppas vi på att vi är friskare i familjen. Måste iaf bli frisk tills på tisdag=)

Önskar alla en toppen kväll

Kommentarer
Postat av: Mange

kan tänka mig att hon var stolt när hon hade fått vara med och köra truck.

2010-05-05 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0