Helgen=)


Nu har kvällen kommit efter en trevlig och mysig helg. I fredags så åkte vi hem och tog det lugnt och bara myste. Barnen va totalt slut, så dom somnade som små stockar.. Hade grannen på besök. Hon kom ner med lite kläder =)
Satt och drack kaffe och bara snackade lite skit=)

LÖRDAG:
Så började morgonen med mys i sängen med barnen..  Hörde två små fötter komma smygande och strax där efter hade jag två små kalla fötter på magen hehe det var lilla Izac som hade vaknat och bara ville mysa med mamma, det var juh varmt under mammas täcke.. Så mysigt att få morgon gos av barnen.. Sen gick vi upp för att städa innan vi skulle få gäster. Vi tog en prommenad till Ica för att jag skulle kunna göra klart tårtan. Izac gick hela vägen utan blöja och det gick jätte bra :).. Gick upp till grannen och tog en snabb fika och så klart charmade felicia alla äldre tanter.. Jag skrattade lite smått till det, Hon är som en ängel som charmar alla.. Hehe jag har lyckats med mina barn ¨¨.
Vid halv tre dom våra gäster hade precis hunnit klart med tårtan som blev en succe.. satt och pratade och allt möjligt mycket skratt blev det=)..
Innan alla åkte berättade vi om den lilla som väntas komma hehe ganska roligt att höra att alla tror det kommer att bli en liten tjej.. men det återstår och se ska på ett nytt ultraljud så kanske den vill visa vad det är för någon. Men könet spelar Absolut ingen roll bara barnet är friskt och mår bra.. För släkten har ska ju redan få en liten kille som väntas i sep..=)
Senare på kvällen kom Lilly och hennes två barn ner och åt lite tårta och drack kaffe..Grabbarna satt och spelade lite Xbox och vi tjejer satt och bara snackade massa skit=).. En lyckad lördag=)

Söndag:
Idag var vi uppe med tuppen och gjorde i ordning oss för att fixa dom sista sakerna till Cafét för på torsdag börjar vi så ska renoveringen vara klart *Härligt härligt* Nä nu ska jag ta och dricka lite kaffe medans den lilla ligger still i magen sen blir det en tidig kväll för att kunna vara utvilad i morgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0