Vila i frid min älskling!


Vila i frid nu men älskade Ragger!
jag vet att tårarna inte får dig tillbaka, men att acceptera att du är borta är svårt!
Du var mer en än katt, Du var vårna  hund,våran kelgris vårat charmtroll.
Vi kommer aldrig mera få höra dig komma springande i trappen eller komma under täcket smygande..
Saknaden efter dig är oändig stor!
Vi saknar dig våran underara katt!

jag önskar jag aldrig hade lämnat bort dig medans jag jobbade. Jag önskar jag kunde ha gjort något för att kunna rädda dig från hunden. Men jag hoppas av hela mitt hjärta att du inte behövde lida,
mitt misstag kostade dig livet!
Hos oss blir du aldrig glömd du har en plats i våra hjärtan!

Vi älskade dig
vila i frid!


Kommentarer
Postat av: Mange

tråkigt att höra.

vet hur det känns dock.

2010-05-29 @ 09:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0